Hopp til hovedinnhold
Bra kursholder, engasjerende!! Josefin Larsson, Ungdom og fritid Bærum kommune Nyttig. Utfordrer meg som bruker. Håkon Augestad, Utdanningsetaten Få deltakere (3) gjorde at vi fikk god og mye oppfølging. Kursleder var flink til å legge seg på rett nivå og tilpasset seg deltakere fort. Holdt seg på dette nivået igjennom hele kurset uten å forvirre oss med funksjoner "over vårt nivå". Kursleder var meget flink pedagogisk sett og hadde stor kunnskap i MS programvaren. Fine lokaler, god kaffe og flott lunsj. Bra kurs :-) Øystein Araldsen, Project Manager NO, Swisslog AS Veldig nyttig kurs! Hyggelig kursholder :-) Gabrielle Kverneland, Havforskningsinstituttet Jeg hadde et lærerikt og hyggelig kurs. Skulle nok ønske vi hadde mer tid, det er litt for kort med en dag, men vi fikk i alle fall mye gjort. Petter Wallace, NRK Et kurs som for meg var ordentlig informativt, lærerikt og interessant. Kurset mitt ble hold i regi av Hallvard Hatlestad, kurs emne kunne han skikkelig og Hallvard klarte også å gjøre kurset såpass interessant at innholdet festet seg godt med en gang. Etter allerede 1 arbeidsdag koser jeg meg med programvaren allerede. Igjen takk for et godt kurs Hallvard og Qross mannskapene. Roar Kristiansen, Maskinentreprenør Roger Nærum AS Veldig bra Vibeke Brenden Nyttig gjennomgang av funksjonene i Teams, og god tid til å stille spørsmål. Sissel, Politihøgskolen Veldig bra og lærerikt. Vibeke Brenden Hallvard er en meget dyktig fyr. Han er pedagogisk flink. Peter Anker-Nilssen

Kontorverktøy

Velg mellom 65 forskjellige kurs nedenfor

Se alle kursene

Kontorverktøy er essensielle programmer og applikasjoner som brukes daglig i arbeidslivet for å forbedre produktivitet, samarbeid og effektivitet. Disse verktøyene inkluderer populære programmer som Microsoft Office, Microsoft 365, Adobe Acrobat, verktøy for bruk av kunstig intelligens, GDPR, sikkerhet, organisering av data m.m. Å mestre kontorverktøy er avgjørende for å kunne utføre administrative oppgaver, håndtere dokumenter og data, samt kommunisere effektivt på en moderne arbeidsplass.

Microsoft Office, 365 og Adobe Acrobat (PDF)

Kurs i kontorverktøy gir en grundig innføring i bruken av disse programmene, og hvordan du kan utnytte deres fulle potensial. Du lærer hvordan du kan opprette og redigere dokumenter i Microsoft Word, bygge komplekse regneark i Excel, og lage profesjonelle presentasjoner i PowerPoint. Videre dekker kursene bruk av Microsoft 365 for skybasert samarbeid med blant annet Microsoft Teams og Planner, kalenderstyring og e-posthåndtering med Outlook, samt håndtering og redigering av PDF-dokumenter med Adobe Acrobat.

Sikkerhet, personvern og GDPR

Praktiske øvelser og case-studier er en viktig del av kursene, der du får anledning til å jobbe med reelle oppgaver og scenarier. Dette gir en praktisk forståelse av hvordan du kan bruke kontorverktøyene effektivt i ulike arbeidsoppgaver. Andre kurs legger vekt på viktige temaer som datasikkerhet og personvern, inkludert GDPR, for å sikre at man håndterer sensitiv informasjon på en lovlig og trygg måte.

Økt produktivitet og forbedret arbeidsflyt

Å beherske kontorverktøy krever både tekniske ferdigheter og en god forståelse av arbeidsprosessene de støtter. Dette vil bidra til at du kan jobbe mer produktivt og forbedre arbeidsflyten i din organisasjon. Enten du jobber i en liten bedrift, en stor organisasjon, eller som frilanser, gir kompetanse i kontorverktøy et solid grunnlag for å møte de daglige utfordringene på arbeidsplassen og kunne jobbe mer effektivt.

Din handlekurv

Din handlekurv er tom.

Se vår kursvelger for å finne ditt neste kurs

Trenger du hjelp? Kontakt oss via chatten nederst på siden