Hopp til hovedinnhold
Online/digitalt

Bestill kurset

Kurs i digitale kanalvalg

Kanalvalg på nett - hvilke digitale kanaler bør du være i?

Kurs i digitale kanalvalg. Logo.

Hvilke kanaler skal du inkludere i din digitale strategi? Det digitale landskapet kan være vanskelige å navigere i, valgene er flere enn noengang tidligere, hvor finner du dine kunder?

Kursdetaljer

Varighet: 1 dag Kl. 9.00 — 15.00
Digitalt/online:
Dette kurset følger du fra hjemmekontor eller arbeidsplass, fra din egen PC eller Mac.
Instruktørledet kurs som gjennomføres på en fast dato, via internett, i sanntid.
Vi anbefaler deg å ha en stor skjerm (eller to skjermer), slik at du har plass til å følge kurset, samtidig som du kan bruke programvaren.
Les mer om hvordan onlinekurs foregår.
Inkludert: Kursbevis og diplom.
Pris: kr 6 450,-
Betaling:
Velg mellom faktura på e-post eller EHF. Valget gjør du i kassen. Bestiller du kurs for flere samtidig, legger du alle deltakerne i handlekurven før du sjekker ut. Da trenger du kun å registrere fakturadetaljer en gang.
Utstyr:

Kurset følger du fra din egen PC eller Mac, fra hjemmekontor eller arbeidsplass (eller der du måtte ønske). Vi anbefaler deg å ha en stor skjerm (eller to skjermer), slik at du har plass til å følge kurset, samtidig som du kan delta aktivt.

Det er en fordel med tilgang på PC eller Mac og tilgang på dine kontoer i sosiale medier, men ingen krav.

Les mer om hvordan våre onlinekurs foregår.

Dato: Se kommende datoer for dette kurset.
Finner du ingen kursdato som passer?
Kontakt oss på kurs@qross.no eller 22 07 00 90.
Vi tilbyr også bedriftsinterne kurs. Ønsker din bedrift et eget kurs på din arbeidsplass, i våre lokaler eller online?
Sveip til høyre for å se all informasjon

Kursinnhold

  • Du må velge mellom flere digitale kanaler enn noengang tidligere. Hvordan navigere i dette landskapet?
  • Digital strategi - hvor finner du dine kunder og hvordan velge riktige kanaler?
  • Hvordan prioritere og klare å følge opp alle kanaler du er tilgjengelig i?
  • Organisk og betalt synlighet.
  • En kort introduksjon til ulike kanaler:
    • Sosiale medier som Facebook, Instagram, LinkedIn, Snapchat og YouTube.
    • Google og Bing - SEO og annonsering.
    • Nyhetsbrev / e-postmarkedsføring.
  • Tips, oppsummering og nyttige verktøy.

Hvorfor velge dette kurset?

  • Det mangler ikke på digitale kanaler å være synlig i, men hvilke kanaler er riktig for deg å prioritere?
  • Lær om ulike kanaler både organisk og betalt og finn ut hva som passer inn i din digitale strategi.
  • Hvordan vurdere hvilke kanaler som passer for deg? Hvilke styrker og svakheter påvirker dine kanalvalg?
Se flere kurs i kategorien Digital markedsføring.

Bestill kurset — legg i handlekurven

Flere deltakere?
Legg en og en i handlekurven før du fortsetter til kassen.

Kurs i digitale kanalvalg

Alle felter må fylles ut.

Velg kursdato

@
Legg de kursene du ønsker i handlekurven. Gå til kassen og velg "Tilskudd NAV" under betaling. Oppgi NAV-kontor og navn på saksbehandler, og du er i mål. Faktura vil sendes NAV etter at vi har mottatt tilskuddsbrev. Mer informasjon om tilskudd via NAV




Delta online/digitalt

Dette kurset kan du følge hjemmefra eller fra din arbeidsplass, på din egen PC. Kursene ledes av instruktør og foregår live / i sanntid på en fast dato, via internett. Hvordan foregår onlinekurs?


Vi tilbyr også klasseromskurs i våre kurslokaler i Oslo.





Hvem passer kurset for?

Alle som ønsker å få en innføring i ulike kanalvalg på nett og lettere kunne ta en beslutning på hvilke kanaler man skal prioritere.

Forkunnskaper

Det stilles ingen spesielle krav til forkunnskaper.

@
@


PS. Vi lagrer ingen av e-postadressene eller andre opplysninger forbundet med vår tips-funksjon.
Du vil derfor aldri motta annen e-post fra oss enn den du har bedt om selv eller som skyldes at andre tipser deg om våre kurs.







Referanser

Les hva andre deltakere har uttalt om våre kurs.

Se referanser

Din handlekurv

Din handlekurv er tom.

Se vår kursvelger for å finne ditt neste kurs

Trenger du hjelp? Kontakt oss via chatten nederst på siden