Hvilke kanaler skal du inkludere i din digitale strategi? Det digitale landskapet kan være vanskelige å navigere i, valgene er flere enn noengang tidligere, hvor finner du dine kunder?
Kursdetaljer
Varighet: | 1 dag Kl. 9.00 — 15.00 |
---|---|
Digitalt/online: |
Slik fungerer det
Dette kurset følger du fra hjemmekontor eller arbeidsplass, fra din egen PC eller Mac.
Instruktørledet kurs som gjennomføres på en fast dato, via internett, i sanntid. Vi anbefaler deg å ha en stor skjerm (eller to skjermer), slik at du har plass til å følge kurset, samtidig som du kan bruke programvaren. Les mer om hvordan onlinekurs foregår. |
Inkludert: | Kursbevis og diplom. |
Pris: | kr 6 450,- |
Betaling: |
Faktura på e-post eller EHF
Velg mellom faktura på e-post eller EHF. Valget gjør du i kassen. Bestiller du kurs for flere samtidig, legger du alle deltakerne i handlekurven før du sjekker ut. Da trenger du kun å registrere fakturadetaljer en gang.
|
Utstyr: |
Maskin, utstyr og programvare
Kurset følger du fra din egen PC eller Mac, fra hjemmekontor eller arbeidsplass (eller der du måtte ønske). Vi anbefaler deg å ha en stor skjerm (eller to skjermer), slik at du har plass til å følge kurset, samtidig som du kan delta aktivt. Det er en fordel med tilgang på PC eller Mac og tilgang på dine kontoer i sosiale medier, men ingen krav. |
Dato: |
Se kommende datoer for dette kurset.
Finner du ingen kursdato som passer? Kontakt oss på kurs@qross.no eller 22 07 00 90. |
Vi tilbyr også bedriftsinterne kurs. Ønsker din bedrift et eget kurs på din arbeidsplass, i våre lokaler eller online? | |
Sveip til høyre for å se all informasjon |
Kursinnhold
- Du må velge mellom flere digitale kanaler enn noengang tidligere. Hvordan navigere i dette landskapet?
- Digital strategi - hvor finner du dine kunder og hvordan velge riktige kanaler?
- Hvordan prioritere og klare å følge opp alle kanaler du er tilgjengelig i?
- Organisk og betalt synlighet.
- En kort introduksjon til ulike kanaler:
- Sosiale medier som Facebook, Instagram, LinkedIn, Snapchat og YouTube.
- Google og Bing - SEO og annonsering.
- Nyhetsbrev / e-postmarkedsføring.
- Tips, oppsummering og nyttige verktøy.
Hvorfor velge dette kurset?
- Det mangler ikke på digitale kanaler å være synlig i, men hvilke kanaler er riktig for deg å prioritere?
- Lær om ulike kanaler både organisk og betalt og finn ut hva som passer inn i din digitale strategi.
- Hvordan vurdere hvilke kanaler som passer for deg? Hvilke styrker og svakheter påvirker dine kanalvalg?
Bestill kurset — legg i handlekurven
Flere deltakere?
Legg en og en i handlekurven før du fortsetter til kassen.
Kurs i digitale kanalvalg
Alle felter må fylles ut.
Delta online/digitalt
Dette kurset kan du følge hjemmefra eller fra din arbeidsplass, på din egen PC. Kursene ledes av instruktør og foregår live / i sanntid på en fast dato, via internett. Hvordan foregår onlinekurs?
Vi tilbyr også klasseromskurs i våre kurslokaler i Oslo.
Hvem passer kurset for?
Alle som ønsker å få en innføring i ulike kanalvalg på nett og lettere kunne ta en beslutning på hvilke kanaler man skal prioritere.
Forkunnskaper
Det stilles ingen spesielle krav til forkunnskaper.
PS. Vi lagrer ingen av e-postadressene eller andre opplysninger forbundet med vår tips-funksjon.
Du vil derfor aldri motta annen e-post fra oss enn den du har bedt om selv eller som skyldes at andre tipser deg om våre kurs.