Kurs i digital strategi
Hvordan lykkes digitalt og gjøre de beste beslutningene på vegne av ditt selskap?
Det er ikke lenger et spørsmål om du er til stede eller ikke på digitale flater, men hvor synlig du er. Å legge en god digital strategi, analysere viktige digitale data og vite hvor du ønsker å investere tid og penger er sentralt for å lykkes i en digital hverdag.
Kursdetaljer
Varighet: | 1 dag Kl. 9.00 — 15.00 |
---|---|
Fysisk eller digitalt: |
Velg mellom å delta i klasserom eller online/digitalt. Qross Kurssenter AS, Østensjøveien 36, 0667 Oslo Online/digitalt. |
Inkludert: | Lunsj, kursdokumentasjon, kursbevis og diplom. Merk: Lunsj er kun inkludert når du deltar i klasserom |
Pris: | kr 6 450,- |
Betaling: |
Faktura på e-post eller EHF
Velg mellom faktura på e-post eller EHF. Valget gjør du i kassen. Bestiller du kurs for flere samtidig, legger du alle deltakerne i handlekurven før du sjekker ut. Da trenger du kun å registrere fakturadetaljer en gang.
|
Utstyr: |
Maskin, utstyr og programvare
Du må ha PC eller Mac. Ingen spesiell programvare kreves forhåndsinstallert. Vil du delta i klasserom? Vil du delta online? |
Dato: |
Se kommende datoer for dette kurset.
Finner du ingen kursdato som passer? Kontakt oss på kurs@qross.no eller 22 07 00 90. |
Vi tilbyr også bedriftsinterne kurs. Ønsker din bedrift et eget kurs på din arbeidsplass, i våre lokaler eller online? |
|
Sveip til høyre for å se all informasjon |
Kursinnhold
- Oversikt over det digitale bildet
- Viktige verktøy for å lykkes digitalt
- Kartlegging av brukerne på digitale flater
- Introduksjon til samling av data
- Bruk av analyseverktøy
- Bruk av annonseplattformer
- Slik måler du verdien av hver trafikkilde
- Slik tar du selskapet fra A-Å
Hvorfor velge dette kurset?
- Legg et godt grunnlag for suksess og få tips til hvor du bør bruke tiden din.
- Du lærer hvilke kanaler som passer for din bedrift og du får innsikt i hvordan du samler data og bruker dataen du har tilgjengelig.
- Du får vite hvor din bedrift bør putte pengene sine, lære hvordan du måler og rapporterer på resultater og lære strategier for å få selskapet ditt til å vokse.
- På dette kurset vil du lære hvordan du legger en god digital strategi for å lykkes digitalt og gjøre de beste beslutningene på vegne av ditt selskap.
Andre aktuelle kurs:
- Nettkurs i markedsføring for enkeltpersonforetak
- SEO for innholdsprodusenter og nettredaktører
- SEO kurs - Innføringskurs i SEO - søkemotoroptimalisering
- Kurs i Canva
- Kurs i kunstig intelligens (KI/AI)
- LinkedIn kurs
- Kurs i hvordan skape organisk vekst på Facebook og Instagram
- Kurs i innholdsproduksjon til sosiale medier
Bestill kurset — legg i handlekurven
Flere deltakere?
Legg en og en i handlekurven før du fortsetter til kassen.
Kurs i digital strategi
Alle felter må fylles ut.
Klasserom eller online/digitalt
Du velger selv om du ønsker å delta på dette kurset i våre kurslokaler i Oslo, eller om du ønsker å delta online/digitalt.
Deltar du online/digitalt har du samme tilgang på instruktør, du deltar i de samme diskusjonene, kan stille spørsmål osv. som om du deltar i klasserom.
Hvem passer kurset for?
Kurset passer for alle som ønsker å lykkes digitalt. Kurset er tilpasset for både små og store selskaper, slik at alle vil få nyttig kunnskap og verktøy de kan ta med seg videre.
Forkunnskaper
Du må ikke ha noe kunnskap om digital strategi fra før. Det er en fordel å vite litt om Google, Google Analytics, sosiale medier og andre digitale plattformer fra før, men ikke et krav.
PS. Vi lagrer ingen av e-postadressene eller andre opplysninger forbundet med vår tips-funksjon.
Du vil derfor aldri motta annen e-post fra oss enn den du har bedt om selv eller som skyldes at andre tipser deg om våre kurs.
Tillitsvekkende, kunnskapsrik og serviceinnstilt kursholder....
Trude Larstad, Nexans Norway