Markedsføring i sosiale medier
Annonsering på Facebook, Instagram, LinkedIn, Snapchat og YouTube
Lær annonsering på Facebook, Instagram, LinkedIn, Snapchat og YouTube. Hvordan passer de ulike kanalene inn i din markedsstrategi og hvordan treffer du rett målgruppe med en relevant annonse?
Kursdetaljer
Varighet: | 1 dag Kl. 9.00 — 15.00 |
---|---|
Fysisk eller digitalt: |
Velg mellom å delta i klasserom eller online/digitalt. Qross Kurssenter AS, Østensjøveien 36, 0667 Oslo Online/digitalt. |
Inkludert: | Lunsj, kursdokumentasjon, kursbevis og diplom. Merk: Lunsj er kun inkludert når du deltar i klasserom |
Pris: | kr 6 450,- |
Betaling: |
Faktura på e-post eller EHF
Velg mellom faktura på e-post eller EHF. Valget gjør du i kassen. Bestiller du kurs for flere samtidig, legger du alle deltakerne i handlekurven før du sjekker ut. Da trenger du kun å registrere fakturadetaljer en gang.
|
Utstyr: |
Maskin, utstyr og programvare
Du må ha PC eller Mac, samt login til dine kontoer og bedriftsider i sosiale medier. Vil du delta i klasserom? Vil du delta online? |
Dato: |
Se kommende datoer for dette kurset.
Finner du ingen kursdato som passer? Kontakt oss på kurs@qross.no eller 22 07 00 90. |
Vi tilbyr også bedriftsinterne kurs. Ønsker din bedrift et eget kurs på din arbeidsplass, i våre lokaler eller online? |
|
Sveip til høyre for å se all informasjon |
Kursinnhold
- Basic gjennomgang av Facebook, Instagram, LinkedIn, SnapChat og YouTube-annonsering, og hvordan kanalene passer inn i din markedsstrategi.
- Praktiske eksempler til hvordan annonsering i sosiale medier fungerer.
- Lage annonser som du lykkes med.
- Hvordan treffe rett målgruppe med en relevant annonse.
- Veien videre og strategier for å oppnå suksess med sosiale medier.
- Strategi til hvordan du bygger et community.
Hvorfor velge dette kurset?
- Du vil ha en innføring i markedsføring på sosiale medier.
- I løpet av kurset ser vi på Facebook, Instagram, Snapchat, Linkedin og YouTube-annonsering.
Andre aktuelle kurs:
- Kurspakke - Google Analytics 4 og Google Tag Manager
- Google Tag Manager kurs: effektiviser all digital markedsføring
- Kurs i digital strategi
- SEO kurs - Innføringskurs i SEO - søkemotoroptimalisering
- Verktøykasse for synlighet i sosiale medier
- Workshop i digital markedsføring
- Digital strategi for ledere
- Kurs i innholdsproduksjon til sosiale medier
Bestill kurset — legg i handlekurven
Flere deltakere?
Legg en og en i handlekurven før du fortsetter til kassen.
Markedsføring i sosiale medier
Alle felter må fylles ut.
Klasserom eller online/digitalt
Du velger selv om du ønsker å delta på dette kurset i våre kurslokaler i Oslo, eller om du ønsker å delta online/digitalt.
Deltar du online/digitalt har du samme tilgang på instruktør, du deltar i de samme diskusjonene, kan stille spørsmål osv. som om du deltar i klasserom.
Hvem passer kurset for?
Kurset er for alle som ønsker å komme i gang og lære seg mer om annonsering på Facebook, Instagram, LinkedIn, SnapChat og YouTube.
Forkunnskaper
Du må ikke ha noe kunnskap om annonsering i sosiale medier fra før, men det er en fordel om du allerede har tilgang til bedriftens side/profil og annonsekonto for de ulike sosiale mediene.
PS. Vi lagrer ingen av e-postadressene eller andre opplysninger forbundet med vår tips-funksjon.
Du vil derfor aldri motta annen e-post fra oss enn den du har bedt om selv eller som skyldes at andre tipser deg om våre kurs.
Har vært på kurs hos dere tidligere også og er svært fornøyd med deres kurs. Dere har gode instruktører, flott kursmateriale og gode innholdsrike kurs....
Mona Roaas, Norges miljø- og biovitenskapelige universitet